Sunday, August 30, 2009

Ragam Ramadan #8 dan #9

disebabkan aku tido awal smlm, so xsempat nak tulis Ragam Ramadan #8. so here it is:

Sabil: How to spell your name?
Me : R
Sabil: R
Me : A
Sabil: A
Me : S
Sabil: S
Me : Y
Sabil: Y
Me : I
Sabil: I
Me : D
Sabil: D

then she asked, "what does it says?"
"Rasyid!", i replied
"Rasyid!", she immitate me, then tick my name

"eh? why u tick my name?", puzzled.
"bcoz it's a good name!", she replied with a beautiful smile.

--------------------------------------------------------------------

Ragam Ramadan #9

semalam hujan. hujan selebat-lebatnye.. mood down sbb baju yg dibasuh basah balik..hampeh btoi..penat aku basuh.. then, went to Mid to play bowling with pakar bola slow (Adib), 'pakar' bola swing (andoc), budak macho (nabil), brader yg pro (Abg Akmal), brader yg cam baru bangun tido (Abg Akmal), dan jugak brader umah beso (Abg Syed). aku pulak menggunakan gelaran "pemain bowling yg xmaen bowling sbb asyik focus kat camera je"...

apepon, keputusan Game 1st: Abg Akmal 1st, Aku 2nd (beza 2 points), Abg Syed 3rd.. Game 2nd: Abg Syed 1st, Adib 2nd, Nabil 3rd, aku 4th. ceit!

then teros g gather kat umah abg Syed.. pergh, boley tahan gak.. muat je nak letak 2-3 meje ping pong..hahaa..semayang asar, makan2, then semayang magrib, then makan2 balik, then semayang isya and tarawih.

member berdua ni plak gile PSP..so suda selamat la membelinyee.. taniah2.. aku pikir nak beli dekstop je pasni..xpon beli lens..

itulah kesudahan cite ni...aku balik dgn perot cam ikan buntal yg tgh mengandung.. kenyang2, burp, alhamdulillah!

No comments:

Post a Comment