Tuesday, August 25, 2009

Ragam Ramadan #4(b)

disebabkan hari kelima puasa belum masuk, so aku tulis 4(b) instead of Ragam Ramadan 5.

cis, hari SELASE asyik bikin gua panas je.. nasib baek blah dalam je panas, luo sejuk..sejuk gileee...
adoi, michael michael.. sapelah yg letak syllabus haram ni, siap kene design experiment sendiri..xpasal2 warge Switchback sume kene makan masakan pedas xterkate utk dinner arini (well, arini masakan pedas xmenjadi, so korg bernaseb baek)..

lg satu, aku nak emo arini sebab ade sorg warge Switchigan cari pasal dgn aku tym aku tgh panas tang dalam... ko buat camtu lg skali, nescaye dapatlah satu ketukan maut di mukamu...

oh Ramadan, kenapelah byk sangat cobaan di bulan org mengumpul pahale ni.. hai lah duniaaaa dunia...


ok nak tido lah...lepak lame2 camni bukannye dapat cooldown cepat...adios

11 comments:

  1. mengapakah adib maseh mnggunakan michigan?adakah die tidak diterima sepenuhnya di switchback? sepatutnya die hnya ade satu wrga negara jer iaitu Switchback....ataupon switchigan itu mggambarkan satu bngsa yg migrate?

    ReplyDelete
  2. abdullah khair, maybe word "refugee" describe him better...tdo pun kat ruang tamu...

    ReplyDelete
  3. skangni rashid..kena belajar diw-bahasa..macamner akak tak buat, yang datang visit..entah dari negara mana...hehehehehhehe....korang kalau nak dapat title family kenalah beranak pinak..selagi tak beranak pinak title tu tak leh guna..okey...oh ya, tak boleh marah2 time posa..kang pahala posa kurang..hehehhehehehe.

    ReplyDelete
  4. biotechboy--> aiseyman, ya ampun! aku salah tulis daaa geng..xde2, aku nak tulis Switchback, tapi ntah knape yg tertulis kat situ adelah switchigan!


    actually aku bengang dgn perangai si wandai. i dont like he mess up with me..kalo die nak pijak kepale nabil ke ape aku xkisah..tapi jgn sampai nak wat kepale dgn aku.. sbb aku bukan seorg yg penyabar macam dulu lagi..so please be nice ok..harap die masih lg visit blog kite sume walaupon die dah privatise his blog

    Selamat Berpuase geng, aku btoi2 mintak maap sbb dah bg ko salah anggap..


    Warkah musafir yg sepatotnye menjadi Warkah Mastautin--> aku silap tulis daa.. adib dah selame lamenye menjadi warge Switchback.kami tidak membenarkan dual nationality di sini ye..harap maklum


    andoc--> hahaa...ko x abes2 dgn skil provokasi ko tu..well, thats defines u btw. thats pretty much it


    Kak Lindah--> fuyo..dah ber-ang-tarebangse dah blog die tuu..congrats2..tapi saye suke blog saye to remain simple and eksklusif.

    baek2, xmao marah2..nnt pahale kurang, kawan lari, dok sorang, idop sendiri..

    ReplyDelete
  5. hahaha, wandai n andoc memprivatize blog ciss la korang berdua

    ReplyDelete
  6. rbc, sory ek...i need time...hahhahaha..dah hari raya nanti aku on la kot...

    rare,
    semua kata2 aku x dpandang negative (tapi mmg ak nak jd kayu api basah pun kali ni).....yup, thats pretty much it...

    ReplyDelete
  7. aiyo amma, baru cakap pasal wandai yg telah mem-private-kan blognye, sekarang giliran andoc..apepon aku hormat masing2 nyer decision..

    P.S:mari kite perhatikan ape yg akan berlaku selepas ini..

    ReplyDelete
  8. hahaha...xde r private mane pun...lebih kepada kene banned for a while...hehe

    ReplyDelete
  9. cewah..konon2 nak jadi cam Namewee la tu :P

    ReplyDelete
  10. sabarlah kamu, nescaya yang baik pasti datang kepadamu. heh

    but if there's a need to release ur anger like that for a good reason.. why not, once in a while. tapi ketahuilah bahwasanya setiap manusia itu berlainan.

    ReplyDelete