Thursday, March 11, 2010

tenet dah laju balik.. dan sedikit kehampaan

yay! tenet sudah laju semula.. dan dgr cite, nabil nak upgrade tenet umah dari 25GB limit per month kepada 200GB limit per month.. itu sudah bagus!!

---------------------------------------------------

sedikit hampa apabila post yg aku dah draft kat blog ni tibe2 xdisave plak.. so byk gak r bende yg aku nak ckp dah ilang..

--------------------------------------------------

lebih hampa lg apabila aku berang dgn kelakuan sesetengah pihak akhir2 ini.. yg pasti, bukanlah warga2 switchback, coolaroo, coolabah, dan jugak coo.....(umah abg kamal coo ape ye?) ;p

yg pasti, aku pon hanyelah INSAN BIASA yg ade symptom2 PMS gak.. aku mudah bengang kat sesetengah jenis makhluk muka bumi ini yg lead their life like a shit. jenis yg berfikiran sempit, takut akan masa depan, K*** dah besar panjang tpi kepale otak macam binatang, jenis yg suke bagi nasihat tapi cam hampeh (contoh; eh, ko jangan lah ikut aku merokok, nnt ko nyesal)... dan macam2 jenis lg yg aku malas nak tulis..

--------------------------------------------------

dunia ni penoh dgn macam2 jenis org.. most of the tym, i'll just ignore je org2 yg aku nyampah.. tapi dah kalo xboleh nak ignore, mungkin dah tibe masenye aku mengadap diorg dan accept perbezaan ini.. mungkin dgn cara ini, sume org hidup aman damai dan gumbira

3 comments:

  1. terimalah manusia seadanya syid..insyaAllah anda akan hepi sehepinya...sbbnya u just can't expect people will think just like u...never..n dun expect too much....nanti keciwa...hidup perlu enjoy....

    ReplyDelete
  2. c, ikutlah cara aku..aku sentiasa mgalakkan org hisap rokok..bukan stakat tu, nabil nak bhenti pun aku tentang habis2..

    ReplyDelete
  3. kak ja--> hmm.. baru saye perasan.. sejak saye bayi lagi saye suke sangat ber-expect2 ni.. hampir semua perkare saye mesti nak expect to "be like this, be like that"... ni lah natijahnye.. idop xhepi..macam burung dlm sangkar ;p


    andoc--> hahaa.. perangai kau x ubah macam Harry dlm movie Dorian Gray

    ReplyDelete