Wednesday, February 24, 2010

pantun

tetibe seronok plak melayan pantun... kesahnye, baru2 ni mak aku bg serangkap pantun kat aku.. ade le cite disebaliknyee.. (maleh ko mau kongsi same kalian)..hoho

apepon, ni lah antare favorite pantun aku yg aku jumpe kat sini

nasi lemak buah bidara
sayang selasih ku lurutkan
buang emak buang saudara
kerana kasih aku turutkan

tanam buluh rapat-rapat
biar senang puyuh berlari
ku pinang tak dapat-dapat
ku pujuk-pujuk ku bawa lari


----------------------------------------

lg 1 tahun aku kan berada di perantauan (well, not really, coz bulan 6 nnt aku nak balik!kuang3)... haih, rase berat ati r nak tinggalkan family aku dan jugak buah hati aku.. hmm.. hopefully sume urusan aku kan berjalan lancar utk tempoh masa 2-3 tahun ini.. amiin

2 comments:

  1. amiin2.. thanks for dropping by btw.. dah lame xnmpk ko komen..hahaha

    ReplyDelete