Monday, June 15, 2009

permohonan kemasukan ke Michigan 12 selame 2-3 minggu

muhammad rasyid masran
30 Switchback Road
3842 Churchill
Victoria
Australia
___________________________________________________

Diktator Michigan 12
Seri Paduka Baginda Sham Hazriq
Sunway
Selangor
Malaysia


Re: Permohonan Untuk Menetap Selama 3 Minggu di Tanah Jajahan Michigan 12.

berhubung dgn perkara di atas, saya ingin meminta izin daripada pihak yg berkenaan untuk meluluskan permohonan saya untuk tinggal di Michigan 12 selama 3 minggu.

umum mengetahui kepulangan saya ke tanah air tercinta pada tanggal 23 june 2009 ini. saya bakal menjejakkan kaki ke tanah jajahan Michigan pada pagi 23 june. jadinye, tanpe segan silu, silelah luluskan permohonan saya ini.

sekian
terima kaseh

P.S: kalau xmao luluskan pun xpa, aku tetap akan menyelit masuk ke dalam tanah jajahan ko.. sekian, harap maklum..

14 comments:

  1. DIktator Michigan x men blog2 nie.... tp ktorg nnti kne wat kuarantin la klu ko nak menempel di michigan... spttnyer korg dikuarantin lu kat umah korg spy xde H1N1 smpi di Michigan yang aman damai sentosa

    ReplyDelete
  2. sham tak luluskan melalui setiausaha dj. Sila sediakan borang A, borang J and pengesahan medical check up dari klinik2 yang diiktiraf oleh panel2 michigan 12. sila dapatkan 5 penjamin yang bukan ahli keluarga.

    btw, application fee rm500. sekian terima kasih.

    ReplyDelete
  3. hahhaha...entri mmg lawak...komen korang pun bernas...aku consider best entri of the year...ahhahha.....
    btw, aku nak bagitau kat diktator sham, setiausaha dj n saki baki ahli michigan y rbc gile kuasa...aku dah kemukan pmohonan kat die n die luluskan tanpa melalui karenah birokrasi....boleh jadi ini politik wang dlm michigan 12....sesungguhnya etika itu penting wahai michigan 12....hahahah

    ReplyDelete
  4. amboi2...korg ingat presiden xde blog die nie bute it la yek?
    dgn ini presiden adalah membenarkan segala keterangan yg di postkan oleh setiausaha DJ...

    tnpa prosedur2 terbabit,saya x dpt nk luluskan permohonan.kita kene tgk segala hitam putih dulu..so saya blum terima apatah lg luluskan ape2 permohonan.

    untuk pengetahuan encik andoc, tiada politik wang dlm michigan 12 kerna kami hanya mengamalkan satu negara satu parti sahaja..so presiden yg budiman nie adalah berkuasa mutlak..klu nk rasuah xde la,wang galakan boleh la.

    ReplyDelete
  5. eh2, sham ade blog... huahahaha....

    ReplyDelete
  6. pergh, xsampai satu hari aku ltak post ni da byk dah komen..bagus2

    abi, aku xmen r selsema2 ni.. xde nyer aku nak bawak sebarang elemen2 b*** apetah lagi die nyer virus.

    gile byk btoi borg nak kene isi..aku ade mase 7 hari je lagi..mmg rushing giler r camni..hahaa..apepon, xtau plak DJ dah jadi sebahagian drpd warga Michigan 12..hehe :P

    P.S: gile mahal application fee.. boley beli ticket return AirAsia melb-KL...

    ReplyDelete
  7. cih mati mati aku igt presiden ade blog,bile aku nak link je "Profile Not Available"...kusang asam tul...

    ReplyDelete
  8. die sogan, biase la naluri pompuan sham mmg penyegan tp hampeh, giler r ak kutuk presiden umah ak... hahaha

    ReplyDelete
  9. heh, tue bkn blog...tue google account jer la..
    amboi abi, memburukkan presiden...nk kene tahan bawah akta hasutan ke?

    ReplyDelete
  10. hahaaa... ape2 je r korang, utk kali kedue

    ReplyDelete
  11. yang penting aku dapat membongkang kat Michigan..yay!!

    :P

    ReplyDelete
  12. oik. kene kutuk2 terus tibe2 presiden ade blog. hmmm

    ReplyDelete