Friday, May 8, 2009

Mak aku kate...

mak aku kate... "macam tu blajo r kuat sikit"
disebabkan prestasi akademik yg xmencapai tahap piawaian Keluarga Masran, kan da kena sound...

mak aku kate... "whatever will be, will be"
sebab dia xmao terjadinye sebarang masalah antara aku dgn 'si dia' yg dapat merencatkan pertumbuhan minda aku...

mak aku kate... "xyah bayar balik duit kat MARA"
sebab dia xmao aku berhutang dgn MARA... jadinye, kene la blajo dgn mantop skali...

mak aku kate... "kami semua kat sini sihat2 aje"
mungkin sbb diorg mmg sihat.. ataupun mungkin diorg xmao aku risao psl keadaan diorg...

mak aku kate... "amek la gambo banyak"
sebab mesti org2 di msia da rindukan aku... especially Tirah! :P

mak aku kate... "tumis cili tu dulu.. then baru tambah air, pastu bagi surut sikit"
sebab die xmao aku sakit perot makan cili yg xmasak


whatever it is, ape yg mak aku kate, sumenyee nampak cam utk kepentingan aku je. concern gile... tahts why i love my mom so much... thanks Ibu

;)

P.S: pasni kite dgr plak ape yg bapak aku kate

8 comments:

  1. best2...x sabar nak tau ape bapak ko plak kata...cepat post!!!

    ReplyDelete
  2. to andoc:
    hahaa.. lek dulu, kene compile pelan2

    to RBC:
    selamat2.. :P

    to bloodyhoney28:
    yes, she is! btw, congrats on ur 1st comment. hahaa..

    ReplyDelete
  3. Ini bapak kate mesti sempena Hari Bapa kan...itulah..mak kate tu kena ikut..sebab apa mak kate tu mak dah pernah lalui...

    ReplyDelete
  4. ops, dah terbocor la plak rahsia utk keluaran seterusnye.. hehee.. btul gak ape yg kak lindah katekan ni..

    ReplyDelete
  5. hoho....mcm tu ke..jgn ikut sangat hari2 y org putih wat, mcm2 la ade, hari melukis la, hari beli pisang la, hari basuh pinggan la, hari format laptop la...apa kata kite y decide beli nak wat hari2 tu..

    ReplyDelete
  6. aiseyman, actually aku blum pikir lagi ape yg "Bapak aku kate".. so thats y xkuar2 lagi entrynyer

    ReplyDelete